home   |   programma's   |  vrijwilligers   |   info   |   sponsoren  |  contact   |   fotoarchief

Donderdag 2 juni   |  Vrijdag 3 juni   |  Zaterdag 4 juni

15:30 uur ‘Wieger wordt wakker’
Veel kinderen verheugen zich op het feestje in de tent op vrijdagmiddag na school.
Dit jaar geeft de Oranjevereniging met plezier het podium aan muziekvereniging Excelsior en de kinderen van groep 3/4 en 5/6 van de Anne Frankschool.
In mei 2018 bestaat muziekvereniging Excelsior 125 jaar. In de aanloop naar dit jubileum worden diverse activiteiten georganiseerd. In oktober vorig jaar is gestart met een project voor de leerlingen van de Anne Frankschool. De leerlingen van de groepen 3 t/m 6 hebben in een aantal muzieklessen spelenderwijs kennis kunnen maken met diverse instrumenten, ritmes, tempo’s en dynamiek. Samen met Excelsior werd een musical ingestudeerd die vandaag voor alle belangstellenden wordt opgevoerd: ‘Wieger wordt wakker’.
Kom kijken en luisteren en geniet van het resultaat van dit mooie initiatief!

21:00 uur Themafeestavond: Jungle!
‘Wat begon als studentenband is geëvolueerd tot een professionele, rondrazende muziekfabriek. Met knallende en energieke shows wordt ieder publiek probleemloos verleid in een spectaculaire tour langs de beste pop-, rock- en dance-hits. Beukende beats, snoeiharde synthesizers en gillende gitaren toveren iedere dansvloer om tot een dampende heksenketel vol feestende mannen en vrouwen.’
Aldus de website www.sogband.nl.
Het thema ‘Jungle’ sluit hier naadloos op aan: tropische temperaturen worden verwacht. Dus pas je outfit aan en trotseer de uitdagingen van de jungle!

Oranjevereniging Ellecom   |   Postbus 172   |   6950 AD Dieren   |  oranjeverenigingellecom@gmail.com   |  www.facebook.com/oranjeverenigingellecom