home   |   programma's   |  vrijwilligers   |   info   |   sponsoren  |  contact   |   fotoarchief

Donderdag 2 juni   |  Vrijdag 3 juni   |   Zaterdag 4 juni

14.30 uur Ouderenmiddag
De ouderen onder ons kunnen deze middag genieten van een gezellig samenzijn met koffie/thee en gebak, een drankje en lekkere hapjes. Hoe de middag verder ‘aangekleed’ wordt,blijft nog even een verrassing! U bent van harte welkom!
Locatie: MFC Nieuw Bergstein.

19:00 uur Vogelschieten
Op de hoek van de Buitensingel en de Eikenstraat wordt gestreden om de titel Schutterskoning of -koningin van het jaar 2016.
Deelname vanaf 18 jaar, inschrijven ter plekke. Kosten: € 5,-. Ook dit jaar is legitimeren verplicht! Voor de jongeren van 8 t/m 17 jaar is er op dezelfde locatie een wedstrijd boogschieten.

Koning van Ellecom van 2015, Bart Nijhuis zal om 19:00 uur het eerste schot lossen. Dus kom op tijd!

21:00 uur: Opening Zomerfeest 2016
Officiële opening van het Ellecomse Zomerfeest 2016 door voorzitter Theo van Berkel.
Locatie: feesttent dorpsplein.

21:15 uur Ellecomse Pubquiz
Voor het eerst in de geschiedenis van het Zomerfeest organiseren we een Ellecomse pubquiz. De feesttent toveren we om in een oergezellig grand café en we nodigen heel het dorp uit, jong en oud, om de strijd aan te gaan: welk team wordt het slimste team van Ellecom?

Hoe wordt er gespeeld?
Deelnemers beantwoorden in teamverband vragen die door de charmante quizmaster Elle Kom en haar assistente Sterre Bos worden gesteld.
De teams bestaan uit minimaal 5 en maximaal 6 personen. Families, vrienden, clubjes, straten, opa’s, oma’s, tantes en ooms, welke samenstelling dan ook: zorg ervoor dat je een team vormt dat van alle markten thuis is. De quiz bestaat namelijk uit verschillende rondes met vragen over muziek, film, foto’s, geschiedenis, actualiteiten etc., een flink aantal toegespitst op ons prachtige dorp.
Per ronde zijn er prijzen te winnen en aan het eind van de avond gaat het winnende team er met een fantastische hoofdprijs vandoor:

Een geheel verzorgde cruise op een varend monument over de prachtige wateren in onze omgeving!

Notaris Van Bos tot Mees.zal er voor waken dat het spel eerlijk wordt gespeeld en ingrijpen waar nodig. De jury is gescreend op goed gedrag en in principe niet gevoelig voor omkoping.

Tussen de rondes door zorgt DJ Rico voor de nodige ontspanning.

Opgeven teams
Teams kunnen zich opgeven via oranjeverenigingellecom@gmail.com of bij een van de bestuursleden. Opgeven ter plekke kan op donderdagavond tot 20:45 uur bij de muntverkoop in de tent.

Leuk als je als team herkenbaar bent en/of je plek (tafel/hangtafel) in de tent in stijl versiert!

Heb je geen zin of tijd je hersens te kraken: kom dan gezellig langs in ons grand café, drink een drankje en geniet van het spektakel!

Oranjevereniging Ellecom   |   Postbus 172     | 6950 AD Dieren   |  oranjeverenigingellecom@gmail.com   |  www.facebook.com/oranjeverenigingellecom